Kunder betygsätter Bascom i genomsnitt med 9,3 baserat på 286 recensioner

Garanti & reparationer

Reparationsförfrågan

Om du vill begära en reparation kan du kontakta oss via telefon eller e-post. Vi kommer att bedöma problemet och avgöra om produkten behöver skickas tillbaka. I vissa fall kan problem lösas på distans, vilket sparar dig tid och ansträngning. Om det visar sig att produkten måste returneras skickar vi dig en returetikett så att du kan skicka den tillbaka till oss kostnadsfritt.

Garanti

Vi erbjuder en 2-års tillverkargaranti på alla våra produkter. Om din produkt blir defekt på grund av ett tillverkningsfel inom garantiperioden kommer vi att ordna med gratis reparation eller ersättning. För produkter som ligger utanför garantiperioden eller har skadats på grund av användning, kommer vi först att diskutera reparationskostnaderna med dig.

Vill du prata direkt med en specialist? Vårt team är tillgängligt på vardagar från kl. 08.30 till kl. 17.30 via 08 446 850 62.
Ställ din fråga via kontaktformuläret